Zaza Rasid

My photo
There are two different categories of love. The first category is called a FAIRYTALE. The second category is called JUST ANOTHER LESSON.
i'm all about skittles, rainbows and sparkles. prepare for awesomeness. ENTER AT OWN RISK.

MEREKA SUKA AKU!! :)

Saturday, December 17, 2011

I Love You Like A Love Song, Babyyyy

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatukh and peace be upon you readers!






Lately aku tengok news feed Facebook aku penuh dengan katakata jiwang and all those lovey dovey stuff. Bukan nak cakap aku tak suka diorang camtu. I mean, who am I to judge kan? Just aku dah serik kot. Entah la. Sebab lepas apa jadi kat aku, aku pun terus give up kot dengan bendabenda camtu. But anyways, ni la aku nak cerita sikit macam mana perjalanan orang yang tengah dok hangat bercinta dan akhirnya kecundang..





Firstfirst bukan main la nak sayangsayang iloveyouloveme darlingdarling tu. Siap ber-texting 24 jam sehari tanpa henti. Dulu sanggup nak reload tak kisah berapa ringgit pun, janji dapt contact. Dulu bukan main lagi senyum sampai ke telinga. Pastu tersengih-sengih lagi sorangsorang bila message si dia tu sampai. Jatuh sikit, terus nak report. Demam sikit, terus nak ngadu. Memang dilayan macam Princess~



Haaa..tengok ni. Aku siap bagi flying kiss kat korang semuaaaaa..




Tapi bila dah break, benci bukan main lagi. Sampai hati pun nak tendang macam bola. Tengok la mamat kat bawah ni. Memang terhebaaaattt~








Tapi eventually lastlast, korang terpaksa gak stop benci kat ex korang tu sebab - ye la. Kalau kaukau antara yang kena dump, korang confirm masih sayang kat ex boyffie you tu kan? Jadi mengalirlah air mata kasih satu per satu sebab cinta tak kesampaian..








So what I'm trying to say is, bukan aku benci kat cinta. Aku just nak holla awalawal la jangan percaya sangat dengan lelaki. Nanti sendiri gak yang merana. Siapa yang susah? Korang jugaaaakk. And untuk lelakilelaki, perempuan zaman sekarang ada yang baik, ada yang kejam. Tapi nilai lah perempuan tu betulbetul. Nanti kau jugak yang kena tipu. Banyak dah kes macam tu sekarang.




Apaapa pun, bercintalah untuk berkahwin. Berkahwin tu bagaikan mendirikan masjid tau. Pahala tu.. Kau tak nak ke? Aku naaaaaaaaaaaakkk~



Hehe. Itu saja. Sekian.



Peace and love. Over and out.



Assalamualaikum :)
THANKS FOR READING! kalau suka, please click "LIKE"!

No comments: