Zaza Rasid

My photo
There are two different categories of love. The first category is called a FAIRYTALE. The second category is called JUST ANOTHER LESSON.
i'm all about skittles, rainbows and sparkles. prepare for awesomeness. ENTER AT OWN RISK.

MEREKA SUKA AKU!! :)

Friday, December 16, 2011

Dilarang: UNDER 16

Assalamualaikum semua.


 Ini bakal menjadi post yang amat sensored. Jadi kalau kau bukan 16 dan ke atas, baik kau blah.






What the heck? As if anyone even cares. Enter.







Okay so whatever. Aku tak nak cakap banyak la. Just aku hairan la dengan certain people. Orang pelik bila tau yang aku tak ada best friend. Well, yea. Memang aku tadak best friend. Nak tau sebab apa?








Firstly, punya la korang janji nak se-geng sampai bilabila. Tapi tuptup bila dah terpisah, ada pulak geng baru. Kita yang dok tengah merindui (hah!), dia pulak yang siap buat clique baru yang ada nama alaala nombor tu. Oh please la! You guys tak la hot mana pun. Pfft.






Secondly, dulu kau tak pulak dok main lagu jiwang ni. Awat hang tetibe out of the blue ter-"iloveyou", "imissyou" pa semua tu? Apa crita?? Sedangkan kau jugak yang cakap kat aku tak ada maknanya benda tu sebab lastlast kawankawan kau tak jugak kekal dengan kau. Jadi tak yah la nak pakai yang akurindukaugilababeng nonesense tu. But look at you now. All mushymushygoogoo tu. Jujur aku cakap, aku lagi rindu kau berbanding budak sorang tu. Tapi aku tak cakap sebab aku tau kau tak suka. Tapi alangkah terkejutnya aku bila kau lupa aku camtu je and beralih kat budak tu. Siap ter-miss2 lagi. Whadefak man?! Bila aku cakap, kau punya cold dengan aku. Siodd. Aku memang tak puas hati. Bila dah lembut, orang lama dah lupa la? Piiirrraaaahhhh! Gi la kau layan budak tu. Famous la katakan? Model la katakan? Icon la katakan?







 Ni satu crita lagi aku nak habaq kat hampa suma. So ya. Kau dah buat salah kat someone tu sampai diorang dah tak caya la dengan kaukau sekalian. Korang punya la minta maaf beribu kali tapi budak tu masih gak ego entah hapahapa. Bukan ke manusia ni seeloknya diberi peluang? Tak kisah la kedua ke ketiga ke. Ke berapa sekalipun, everybody still deserves a chance kan? To this 'special' someone: Yang kau layan aku macam aku ni a piece of garbage tu asal? Kau pikiq aku tadak maruah ka hah? Aku bukan main merayu melutut segala benda kat kau tapi kau cakap apa kat aku? "Aku tak nak beri harapan" "Aku dah berubah, Za" "Aku tak macam dulu". Defak with that! Aku tahu aku salah tapi kau tak rasa ke yang kau salah gak kat aku sampai layan aku like crap?? Siod betul.








Maaf la kepada you all yang rasa post aku ni inappropriate. Tak ada orang yang nak dengar, jadi aku hamparkan lembaran baru kat entry blog aku. Kalau suka, baguih.





Kalau tak?




Siapa suruh baca?




Tak ada peace and love kali ni. Tengah hottt. Period kot.





Entah.


Tapi aku will kasi korang...






  Wink-Wink Pictures, Images and Photos 






Bak kata cik Nadia kita,



"Aaatuuuuu diiaaaaaa~" 





 Assalamualaikum.

THANKS FOR READING! kalau suka, please click "LIKE"!

No comments: