Zaza Rasid

My photo
There are two different categories of love. The first category is called a FAIRYTALE. The second category is called JUST ANOTHER LESSON.
i'm all about skittles, rainbows and sparkles. prepare for awesomeness. ENTER AT OWN RISK.

MEREKA SUKA AKU!! :)

Thursday, January 26, 2012

Yang Hilang Sudah Dijumpa

Assalamualaikum manusia manusia sekalian :)



Ehh tunggu sat. Zaza nak berpantun sebentar..


Buah rambutan berguni-guni,
Diambil di kebun uncle gua,
Rambutan itu banyak khasiatnya,
Aku taknak share, buah itu semua aku yang punya!!



Well, apa lagi? Gelak lah. Gelak. GELAK LAAAAHHHH!!



Ok. Fine Lawak tak menjadi. Whatever. Pfft.



So yaaaa..dah dekat nak sebulan aku tinggalkan blog aku yang tak seberapa ini. And alhamdulillah traffic aku bagus nampaknya. Thank you to my constant readers :) I've been busy lately so aku takda masa la nak update meng-update ni. Tambah lagi aku minah yang dok dalam penjara kan? Jadi..yeaa. Teramatlah susah nak rasa kebebasan yang sungguh manis itu (confirm cikgu BM aku kasi A+ kat ayat ni!!). Tambah lagi nak SPM kan tahun ni. Jadi nak tak nak, berkorban je la jawapannya.



So apa la Miss Bumbleebee kita akan merapu pada petang yang indah ini??





Aku takda nak cakap apaapa sebenarnya. Just aku nak singgahsinggah je la kat blog ni. Isi apa yang patut. Tu je la. Yaa..aku tahu hangpa semua akan cakap camni,

"Nyesal aku doe bukak blog minah ni. Bukan ada info pun"



Well, siapa suruh tekan kan??




Tapi before kaukau pergi blah kat website lain, meh sini jap. Aku nak buat satu pengumuman:

"Come one come all to Zaza's blog!! To those who have extra money from their red packets received during Chinese New Year and don't know what to spend it on, then it's your lucky day!! Head on to Banana Shops Online and purchase the cool vintage owl necklace for ME!!! Yes. For only RM15, you get to buy me a necklace!!! Hurry now while stocks last!!"



this is the one!!!




Sekian saja dari gua. Terima kasih. Peace and love. Over and out.




Assalamualaikum :)

THANKS FOR READING! kalau suka, please click "LIKE"!

No comments: