Zaza Rasid

My photo
There are two different categories of love. The first category is called a FAIRYTALE. The second category is called JUST ANOTHER LESSON.
i'm all about skittles, rainbows and sparkles. prepare for awesomeness. ENTER AT OWN RISK.

MEREKA SUKA AKU!! :)

Tuesday, November 22, 2011

Lelaki Idaman Gua

Assalamualaikum semuanya!!
Indo much?
Anyhoo..
Seperti yang kaukau disini semua tahu (atau mungkin tidak tahu), gua seorang yang memang picky dalam memilih soal pasangan hidup. So recently ada la orang tanya aku soalan yang memang cukup bernas sekali,
"Kau dengan Amin amacam? Okay tak?"
Soalan paling bodoh yang aku pernah dengar. *pissed off*
Well, fellow friend..aku dah tak ada hubungan whatsoever dengan jejaka idaman tu.
Why?
Ask him. He's the one who started it.
And yes..I am hurt beyond compare.
Anyhoo..
Lepas tu, minah sorang ni tambah lagi soalan yang cukup panass dari Hot. fm,
"Habis tu kau nak cari laki yang macam mana?"
Jawapannya? Easy. Kalau sesapa yang nak jadi my man, there are a few ground rules yang dia mesti ikut:
1. Bakal husband aku tak boleh merokok. U'uh. No way. Aku tak suka lelaki yang bibir dia hitam semacam with an extra bit of yellow melekat kat gig. Hell~o. Hilang la nikmat first kiss aku nanti (is that so?). Haha. Tambah lagi dengan his breath yang smells like sh*t tu. Eee..sapa yang nak? Kalau ada pun lelaki yang merokok tapi masih nampak cool, tu aku masih boleh consider. Tapi u'uh. No way. Selagi tak quit, selagi tu la mamat tu kena blacklist dari Top 10 Hot Babes aku. Hamprak la weyy..
2. Mamat tu mesti ada smooth ride. Taknak setakat kereta Perodua Kancil atau kereta F1 aku tu. I want something real. No less than a Lamborgini. Tapi lelaki yang ada kereta ni, confirm aku tertarik..
Camaro Transformers Bumblebee sekarang available in Limo style
Interior design pun tip to the top :)
3. Gua punya laki mesti - I repeat - MESTI berani naik roller coaster. Aku tak nak mamat yang cuak dengan roller coaster. U'uh. No way. Tak macho la beb kalau laki takut dengan roller coaster. I mean..where's the umph? Serious tak best. Kalau laki cuak naik roller coaster, confirm benda lain pun tak fun. Grr. You have no balls, man! Ohmygodthatjustsoundssowrong.
The Medusa~
4. Lelaki tu mesti pandai nyanyi. If not, who else yang dapat rock me to sleep or serenade me timetime aku tengah period? Nehh. A lovely voice comes in handy wahai pembaca sekalian. That's why girls dig musicians.
And most importantly..
5. Laki aku mesti dia ni..
Jika anda bukan Joe Brooks, anda bukan husband yang aku cari.
Peace out.
Okay. Aku merapu. So what?
Galileo (still takde kaitan)
Assalamualaikum :)

THANKS FOR READING! kalau suka, please click "LIKE"!

No comments: