Zaza Rasid

My photo
There are two different categories of love. The first category is called a FAIRYTALE. The second category is called JUST ANOTHER LESSON.
i'm all about skittles, rainbows and sparkles. prepare for awesomeness. ENTER AT OWN RISK.

MEREKA SUKA AKU!! :)

Thursday, December 8, 2011

"Pumped Up Kicks" Tema Kami!!

Assalamualaikum wahai readers ku sekalian. So aku tak nak cakap banyak, just nak buat satu statement yang ohsoawesome..




F1 IN SCHOOLS TECHNOLOGY CHALLENGE 2011 BEST GILAAAAAAA!!



Memang tak dapat dinafikan la yang pada awal competition tu aku tanya diri aku sendiri, "Kenapa la aku join F1 ni??". Mind you, aku time tu tengah hot gila dengan perangai certain manusia yang just pandai sindir-menyindir sedangkan aku just nak put up good sportsmanship. Tak salah kan nak bantu team lain?? Sibuk manusia yang sebegini rupa. Anti-social la katakaaaaaaannnnn.. Anyways, aku nak gossipgossip la pasal pengalaman aku pergi nationals hari tu.





HEE. AKU HAPPY GILA BILA DIINGATKAN BALIK. :))




I wumbo, you wumbo, he wumbo, we wumbo..





Okay. Apa yang aku cakap ni..?





Back to the topic people! Setibanya aku kat Perangsang Templer Golf Club, aku pun sedar yang our Borneo team is the last team to check in. Jadi punya la aku malu bila terserempak dengan budakbudak dari team Revolt yang dok tengah practice presentation, Falcon-X and Legacy yang tengah dok sembangsembang and sorang mamat dari team Super Sonic (entah aku tak tau nama mamat tu. HAHA) yang tengah tukar key bilik dengan pihak pengurusan. Honestly aku cakap, memang aku intimidated gila babeng bila tengok diorang. Ya la kan..kitorang ni kan dari Sarawak. Kot kot depa semua pikiq pelikpelik pasal budak Borneo. Lebihlebih lagi budak Sarawak. So aku pun buat je la apa yang patut. Aku tak kacau diorang, diorang tak kacau aku. Settle.










Or so I thought.






So bila aku tengah tolong diorang Blitz Syndrome II angkat barang turun naik the grand staircase Perangsang, suddenly ada bunyi yang tak berapa sedap nak didengar cakap dengan Fikri, "Korang nak menang la ni? Ada harpan ke nak menang??". Aku memang panas telinga bila dengar tu. Gua tau la gua dari Sarawak. Lu cari pasal tu kenapa?? Kacau mood F1 je group manusia tu (aku takkan cakap team mana but they're uncountable. geddit?? :p). So day 1 tak la best mana just the trip pergi Perangsang tu is very tiring pasal nak tunggu Cikgu Basri tu lama gilaaaaaaaaa. Sedangkan we can check in dah bila kitorang dah touchdown. -_-" oh well, kesian kan lah Cikgu Basri tu. HAHA







But the highlight of the event was actually booth day. Bila semua orang dah mingle around with each other, honest. Tak ada benda yang dapat describe macam mana aku rasa bila jumpa diorang and started talking to them. The friendship bond yang kita buat antara semua team memang aku tak kan lupa la. Meeting everybody starting from Streamline which I met Sulaiman and crew, beralih pula kepada Revolt di mana ada sorang perempuan menegur aku dan bertanya, "Zaza Rasid kan??". Haha. Terbaaaaiiikkkkk~ Dari sana, aku pun beralih kepada various teams macam Alphrompt F1 (di mana aku bertemu dengan Zul adn Am), Force Of Dragon, Levassor F1 (talked to Izz and Farouk), Legacy, Super Sonic, Scorpio, Falcon-X dan macammacam lagi manusia. Aku beri namanama team ni saja sebab diorang je la yang aku masih jugak ada contact sikitsikit. :p
Here's some pictures of my peeps time Nationals hari tu. Honestly, gempak gilaaaa!






Syed with his close-up (picture taken by Megan)






haaa..mamat ni aku tak tau nama :p






Sulaiman :)





Pravind :)






Philip :)






mamat ni memang sporting gilaaaaa~ it's Nabil :)






awww..my buds!! Mijat and Masrina :)






yeaapp..that's Megan alright!







Izwan :)






Elisha :)







ni pulak peminat Elisha. haha. meet Azim :)







personally, aku suka tengok pic Am yang ni :)






All in all, it was a fun trip ke KL. Walaupun kitorang tak menang apaapa, at least I've found friends which I can treasure my whole lifetime. Honestly aku cakap walaupun 4 hari kat sana, aku memang dah sayang kat diorang. Hehe I won't forget them. Those memories are too precious to be forgotten.





Thank you F1 In Schools participants batch 2011 for making it an awesome trip. I won't forget each and everyone of you. Period.





Hearts out to all. Peace and love. Over and out.




Assalamualaikum :)

THANKS FOR READING! kalau suka, please click "LIKE"!

2 comments:

Nurul Syuhada Zulkifle said...

Assalamualaikum..
Saya Syud..
Junior Graphic Designer Drpd Team Super Sonic
saya cuma nk ckp sape orang yg akak tk knl tu..
nama dia Kamal Bin Ibrahim..Graphic Designer..
btw blog akak sgt menarik walaupun simple.. :)
wassalam..

NUR ZAFIRAH BINTI RASID said...

haha thanks syud :D really appreciate it. sory i tak knl sgt with ur gd. haha. right. kamal. i'll keep that in mind.